Er jeg så kjedelig.

 

 

 

 

Det var noen som ville at jeg skulle bytte ut noen bilder, har ett problem der jeg er ikke så flink til å huske å ta bilder av hva jeg gjør om dagen. Men her er utsikten min, den er ikke så spennende den heller. Men å legge ut bilder av leiligheten min det gjør jeg ikke, der går grensen for meg det blir litt for privat for meg så det har jeg bestemt meg for at det gjør jeg ikke.

 

 

 

Dette bildet tok jeg i går kveld får håpe det falt litt mer i smak for noen, for jeg har også noen grenser som jeg ikke vil trampe over bare for å tilfredsstille noen. Det er min blogg og jeg bestemmer selv hvilke bilder jeg vill legge ut, eller hur?

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Synes du skal legge ut bilder av akkurat det du ønsker og ikke bilder du føler blir for privat. Det er koselig med noen nye bilder, men det er ikke det jeg klikker meg inn på bloggen din for å se.
      Synes det er koselig å lese disse korte oppdateringene av dagen din 😊
      Kos deg med håndballkamp og god lørdagskveld.

      1. Takk for at du syntes det er greit, er ikke så flink til å huske å ta bilder av det jeg gjør det skriver jeg i tekst. Men det kommer jo noen når jeg husker å ta bilder.

        Jeg skal kose meg med håndballkampen og ser en nå også, blir mye håndball i desember og det passer meg veldig godt.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagsettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg