Er jeg prkåt nei!

 

 

Nei jeg er ikke pr kåt tror jeg, jeg skriver blogg for kosens skyll og kanskje hjelpe noen i verden med og vise at det er flere som kan ha det vanskelig på flere plan.

 

Men det er ikke noen som ser at det er bare at jeg slipper opp for mine vansker i livet, er ikke for å få mest mulig klikk at jeg skriver det er bare en bonus at folk klikker seg inn og leser. I går hadde jeg hele 269 sidevisninger så noe riktig må jeg da gjøre, men jeg gjør det ikke for pr jeg skriver.

 

Blogg er en fin hobby og man tjener jo noen kroner på den også, det gjør man ikke på andre hobbyer da må man ut med penger.

 

Dere får ha en fin torsdag alle sammen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg