Er jeg feit nå?

 

 

 

Jeg fikk ett spørsmål i en kommentar tidligere i dag av en leser som mente jeg hadde lagt på meg, jeg har nok det siden 2017 som jeg veide litt over 50 kilo og er 170 cm høy til i dag som jeg veier 75 kg. Jeg føler meg friskere nå enn i 2017 jaja jeg er ingen sylfide akkurat nå som jeg veier 25 kg mer enn i 2017, men feit vil jeg ikke kalle meg men jeg ønsker å gå ned en del kilo det kan jeg godt gjøre på suppediett. Bare suppe ikke noe i den suppen, ja da går jeg ned for det var nesten det eneste jeg klarte å spise når jeg var yngre. Ville helst ikke spise i det heletatt da jeg var yngre og dit vil jeg ikke igjen for å si det sånn, for da gikk jeg så langt at jeg kastet opp bare ved å spise en drue for jeg ville ikke ha den

 

Så hva er normalt og ikke, bedre å ha noen kilo for mye og være frisk enn å være mager og syk mener nå jeg da.

 

Skal man spise sunt og bra så er det så dyrt, nok om det.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Du har en normal vekt. Og det er greit å ha noen kilo å gå på. Du skal hvertfall ikke tilbake til en usunn vekt og livsstil! Håper du får en fin kveld og natt, klem ❤

      1. Takk ja det er bedre med noen få kilo for mye enn 10 for lite. Nei det er det siste jeg vil, husker det som et slit for en kalori for mye så var det ut og trene for å ta av det dobbelte.

        Det blir nok en bra kveld og natt her og ser fram til i morgen klokken 12.00.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg er 174 cm og veier 73 kg, har et par for mye ja😁skulle tro du hadde lavere vekt som går så veldig mye, du er vel litt over normal bmi, for jeg er akkurat innafor, men, forstår du trives med vekta, det som er viktigt😘

      1. Ja jeg har lært meg til å være fornøyd med vekten min som den er i dag, å det er det grunner til. Ja jeg går mye og det er jeg glad for at jeg gjør, orker ikke det treningsregime jeg hadde som yngre og minimum med mat det er i allefall ikke bra. Om jeg er litt over bmi så gjør ikke det meg noen verdens ting, bedre å være aktiv og frisk enn aktiv tynn og usunn som jeg var i ungdommen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Nei det skulle jo ikke være noen som skal bry seg med det, har en leser som må henge seg opp i alt om hvordan jeg ser ut på bilder eller hva jeg skriver. Har jo til og med satt tekster ut av sammenhengen delt det opp og satt det sammen som de vil, ja jeg har lagt på meg men det er sunnere å være en kilo for tung enn langt under det som er sunt jeg trives bedre slik det er nå enn da jeg veide lite og var syk og ulykkelig. Er jo ikke så lykkelig over tid nå heller men jeg er da frisk og rask nå.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg