Er ikke mye gøy.

 

 

 

Nei det er ikke gøy å måtte være med på en bråkete fest ute å få være med, må sitte å høre på det fra min egen leilighet. Så her blir det ikke mye søvn på meg for denne personen gi seg ikke med det første, kom jo hjem fra byen for en time siden å holder ett leven uten sidestykke blir spennende å høre når det blir stille nå i natt. Nå blir det en ny klage på han for dette orker jeg ikke høre på, sånn er det bare for det  er den samme som bråkte 3 helger etter hverandre i sommer. Skal det være sånn at en skal grue seg til hver helg fram til jul nå, nei det blir det ikke for jeg kommer til å skrive en klage på han før den tiden og da blir det den 2 skriftlige klagen på ett år han får. At han tørr han flyttet inn i sommer, men skal ikke tåle hva som helst.

 

Skulle ha ringt politiet men det nummeret husker jeg ikke så det får jeg ikke gjort, så i natt får jeg tåle det sånn er det bare.

 

Ønsker dere alle en fredelig natt dere som får det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg