Er ikke i form om dagen.

 

 

 

 

 

Det er ikke greit å ikke være helt i form om dagen når det er så varmt i tillegg, det kan jeg skrive under på for når det blir varmt så kommer smertene i tillegg. Ja men når det ikke er noe og gjøre med det, jo jeg kan jo ta den hersens paraceten da men det er jo som å pisse i buksene når det er kjempe kaldt ute blir varmt de to første sekundene og så is kaldt igjen smertene blir jo ikke borte men det må jeg jo leve med. Enkelt er det ikke å leve med dem men hva annet kan man gjøre da, hadde det ikke vært for at jeg må ut og gå noen små turer så hadde jeg nok vært hjemme innenfor mine fire vegger i hele dag.

 

hadde håpet at det ble litt mer levelig i morgen men det er vel litt for mye forlangt fra meg, godt en ikke får styrt været for da hadde det vært mye rart vær rundt om i landet og i hele den vide verdenen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg