Er ikke enkelt.

 

 

 

Er ikke enkelt dette å skrive om sitt liv slik det er akkurat når du skriver, så kommer det inn i kommentar at det er bare å ta deg sammen å gjøre det du har lyst til nå angsten setter inn. Jeg veit at det er mange som mener at angst er det samme som å være redd noe, det er vel kanskje det men tusen ganger verre jeg forstår de som aldri har hatt angst ikke vil forstå hvordan det er.

 

Å at det å ha en depresjon er ikke det samme som å ha en dårlig dag, en depresjon kan vare i flere uker ikke bare en dag. Å da er det ikke bare å ta seg sammen å gjøre som en pleier, for en skulle bare vist hvor mye og hvor mange ganger en tar seg sammen når en er i en depresjon så hadde en annen blitt helt utslitt å det blir den som er oppi det også.

 

Så det er da faen ikke så enket som folk tror, jeg er utslitt hver gang jeg skal gjøre noe som på en nesten helt vanlig dag er helt greit å gjøre. Ja bare det å gå ut med søpla kan jo være en heldags jobb.

 

Ønsker dere alle en kjempe fin fredag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Mange uvitende mennesker der ute, blir så sinne når noen sier#klarer det en vil, er ikke slik😍ikke bry deg om disse som ikke vet bedre, jeg har jo vært kreftsyk, tarm og lever, mange år siden, og fikk høre mye rart, klem fra meg❤️

      1. Ja det er veldig mange uvitende mennesker rundt om, som det å si ta deg sammen så ille kan det da ikke være. Det finnes jo de som mener at de må holde seg unna bare for at en lider av psykiske utfordringer som angst og depresjon. Er jo ikke farlig av den grunnen, ja det er mye rart en må høre og tåle.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg