Er ikke enkelt dette.

 

 

 

Nei det er ikke enkelt å vite hva en kan skrive om uten å tråkke noen på tærne, kan jo ikke skrive om de tingene som ikke er så enkelt her i livet om det gjelder økonomi og mangel på mat og slikt så det skal jeg slutte med helt fra nå. Bare skrive om de tingene som ellers skjer i livet, og det er ikke så mye om dagen slik er det bare men man kan jo skrive om hverdagen fra de lyse sidene ikke de mørke og vanskelige. Noe må dere regne med men minst mulig.

 

Jeg mener at livet har jo lyse og mørke, det jeg mener er at noen ganger må en tåle at det kommer noen innlegg om det mørke i livet som er vondt.

 

Jeg skal klare meg på 300 kroner i matbudsjett i uken, det har jeg bestemt meg for og nå skal det gjennomføres. Det får jeg vel skrive om uten at noen får bakoversveis for det er faktisk ikke lite det blir jo 1200 kroner i måneden å jeg er bare en person, jeg har også satt opp ett eget budsjett på andre husholdnings artikler som tørkerull , toalettpapir, vaskemiddel både klær og gulv m.m 60 kroner i uka. Diverse er en stor post hos noen men hos meg er den på 300 kroner i uka.

 

Slik er det å slik blir det ikke noe utenom så blir dette bra det, resten settes på sparing og da har jeg jo de kronene ekstra hvis jeg trenger det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Jeg vet noe om å ha dårlig råd. Da kan det være ganske overskyggende. Da er det ikke så rart om de mørke tankene kommer. Og skriver man om livet slik livet er, blir det jo om både de positive og de negative sidene av livet. det får folk tåle. Så flink du er som klarer å sette av penger til sparing. Det har jeg aldri vært god på.

      1. Ja det kan til tider være helt altoppslukende, det å ha dårlig råd er ikke enkelt. Ja de kommer og det er faktisk utrolig vondt for det sliter deg ut psykisk. Jeg skriver jo en hverdagsblogg og da er det ikke å utelukke at det er både positive og negative sider av mitt liv for det handler jo om mitt liv og litt utenom da.

        Ja jeg satte opp budsjettet opp i kveld og de pengene som er til overs settes på sparing slik er det bare, har jo konfirmant til høsten min eldste og tantebarnet mitt skal da oppover til trønderlag så det er bare å spare. Har aldri vært god på det før men nå skal jeg klare det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg