Er en utrolig fin høst dag.

 

 

 

Tenke seg til i dag er det en nydelig høstdag gode temperaturer sol fra en skyfri himmel, himmelen er krystal klar og knall blå vakkert som bare rakkeren. Deilig ja men utrolig kjedelig men bra, jeg har sovet som et lite barn i hele natt ikke vært oppe i det hele tatt siden jeg la meg klokken 00.00 til klokken var 11.30 i dag formiddag. Jeg ble en halvtime etter at jeg sto opp ringt opp av venninna mi hun lurte på om jeg hadde lyst til å smake på noe godt, selvfølgelig ville jeg smake på noe godt hun hadde bakt eplekake av årets hageepler og det var hel nydelig. Vi satt og drakk kaffe og spiste eplekake og koste oss å skravlet, da vi hadde sittet og skravlet og kost oss så lurte hun på om jeg kunne gå å handle for henne og det gjør jeg selvfølgelig.

 

Så gikk jeg hjem men jeg fant ut at jeg gidder ikke å gå rett hjem og glo i veggene så jeg gikk ned til byen en tur, og der var det mange veteranbiler ute i gatene ja motorsykler også. Mange bunadskledde var det også ute så her har det vært konfirmasjoner i dag, kjempe bra at de fikk en slik fin høstdag og holde den store dagen for sin ungdom er dem vel unt når de ikke fikk hatt det på våren som det pleier å være.

 

Har ikke gjort så mye annet enn det, så nå skal jeg sitte på ræva og titte på tv og kanskje skrive ett innlegg til eller tre har ikke så veldig mye mer å gjøre i dag. Så derfor gleder jeg meg noe helt vanvittig til i morgen for da skal jeg være sammen med guttene mine, da skal vi ut å fiske og grille fiskeburgere å kose oss.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så bra at du fikk sove i natt. Jeg sovnet seint. Været et ufyselig med vått og atter vått. Eplekake er godt, så kos at du fikk deg en tur ,handlet og sett på bylivet! Skal snart se Skal vi danse, og se diverse programmer. Kos deg med dagen i morgen! Klem fra nord🥰

      1. Ja det var kjempe godt å få en god natt med søvn etter en natt uten. Ja det er slik med høsten men dere hadde jo vert unt litt varme nå som vinteren snart kommer.

        Ja det var kjempe godt med eplekake, ja jeg fikk meg en fin tur og jeg handlet for venninnen min. Så en del på folkelivet var veldig fint å se alle disse veteran kjøretøyene.

        Jeg skal også se på skal vi danse, å litt annet program også.

        Jeg har sett fram til denne dagen siden jeg fikk vite om datoen for dette samværet som vi skal ha i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Åh hørtes godt ut med eplekake.
      Æ bruker også å lag når æ høster mine epler.

      Fint å være ute i fint høstvær.
      Ha en fin kveld.

      1. Det var helt vidunderlig godt.
        Ja det var vakkert vær i dag og det var deilig å være ute.

        Ønsker det en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg