Er det natt nå?

 

 

 

Er det virkelig natt nå, jeg er lys våken og får ikke sove så det var like greit å stå opp igjen. Når en har prøvd og få sove nå i over tre timer, da gadd jeg ikke mer så jeg sto opp igjen. Fikk sent av gårde en regning så det er gjort  deilig å få det gjort, så trenger en ikke tenke mer på den. Ja hipp hurra har fått inn penger på konto, så da er det bare å vente til butikken åpner så jeg får gått å handlet inn det jeg trenger av mat. Er bare så dumt at den ikke åpner før klokken 07.00 det er fire timer til, så kanskje det er å sette på tv å håpe det går noe som man kan se på der mens en venter.

 

Kan jo også skrive noen flere innlegg så man har å poste utover dagen når den starter, alt som er gjort er jo gjort slipper å stri med det utover dagen.

 

Er jo ikke annet å gjøre når man ikke får sove det er da like godt å gjøre noe som en liker, for da går jo tiden litt fortere også etter min mening.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det håper jeg også, for denne dagen har vært utrolig slitsom. Hver gang jeg har holdt på å sovne så har jeg tatt på meg skoa og gått en tur, sånn at jeg ikke sovner for da går det rett åt månen med søvn i natt også. Men jeg har klart å holde meg våken i hele dag, sånn at jeg skal sovne enkelt i kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg