Er det galt alt jeg gjør?

 

 

 

Jeg føler at alt jeg skriver er galt, får kommentarer på at jeg ubevist tigger bare jeg skriver at jeg har dårlig råd. Det er jo sånn jeg har det bestandig, prøver å spare av det lille jeg har er ikke enkelt men jeg prøver.

 

Skal jeg virkelig måtte rosemale livet mitt bare for å bli godkjent av enkelte, jeg mener nei for min blogg handler om meg og mitt ikke om andre så jeg kommer til å fortsette å skrive om mitt liv og det livet er ikke en dans på roser og heller ikke glam og glitter.

 

Jeg la ut noen bilder jeg hadde malt, jeg angrer på en ting i dette innlegget som satte sinnene i kok hos ei. Det kan du se her og tolke selv: https://audmarit.blogg.no/kommer-na-med-en-bitte-liten-kunstutstilling-har-bare-to-bilder-ferdig.html

 

Jeg skal aldri legge slike innlegg ut igjen, jo bildene men ikke med den vips saken for det er under min verdighet. Kanskje jeg skal prøve å få solgt noe av det jeg maler etter hvert, men jeg vet ikke om jeg tørr for det blir vel feil det også.

 

Så jeg fortsetter som jeg pleier, skrive om meg og mitt og ingenting annet så får dere ta det som det er.

 

Du får kose deg så godt du kan  for bedre får en ikke gjort det pleier jeg og si.

 

Herre gud så rotete dette innlegget ble, dere får bare ta det som det er. Er like rotete i mitt hode også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

16 kommentarer
    1. Stå på Aud Marit!

      Du er flott akkurat som du er:)
      Din blogg, skriv akkurat det du føler for.

      Ha en fin dag.

    2. Svaret er ja. For noen er ALT du gjør galt, uansett hva du sier, skriver eller gjør. Husker du den gangen jeg framsnakket bloggen din? For enkelte var dette både kynisk og hjerterått, og jeg ble baksnakket i dagevis etterpå. Da skjønner man at det ikke nytter uansett. Prøv å ikke bry deg, selv om det ikke er så lett.

      1. Ja det er noen som ikke ser mer enn rett foran nesen sin, ja jeg husker den gangen du framsnakket bloggen min det var kjempekoselig at du gjorde det. Syntes faktisk synd i deg med alle de harde ordene som ble skrevet om deg i dagene etterpå.

        Det er ikke enkelt å ikke bry seg om det, men jeg skal prøve.

        Ønsker deg en kjempefin dag videre det samme til resten av familien din.

        Klem fra meg til deg.

    3. Aud Marit, nå hører du på meg! Ikke bry deg om de dumme kommentarene. Du hadde en humoristisk greie hvor du la ut telefon nummeret ditt og sa at folk kunne vippse. Du verken truet eller tagg slik andre bloggere gjør.
      Det er alltid noen som må kritisere.

      1. Er ikke så enkelt når den samme personen som hakker og sårer hver eneste gang.

        Ja det var jo bare for moro det med den vipsen.

        Ønsker deg en kjempefin dag videre.

        Klem fra meg til deg.

    4. Det er din blogg, blås i hva andre mener om det du vil legge ut. Er de uenige så får de lage sin egen blogg. Om du vil ha en blogg om kun egne malte bilder, så må jo du få gjøre det uten at andre skal ha en mening om de bildene. Du kan ikke ha en blogg du ikke kan ytre hva du vil om eget liv, for det er faktisk helt frivillig å gå inn på en blogg og lese hva som blir skrevet der.

      1. Jeg skal prøve å ikke ta meg nær av slike kommentarer, skal fortsette som jeg pleier. Ja de som har noe å kritisere meg for og er uenige så er jeg helt enig i at de burde lage seg en egen blogg.

        Takk for en fin kommentar.

        Ønsker deg en kjempe fin dag videre.

        Klem fra meg til deg.

    5. Du må bare overse slike kommentarer Aud Marit. Livet er ikke en dans på roser hele tiden,vi har alle våre leie sider,og mange skryter av et liv med bare glam. Du skal bare fortsette og skrive det du vil og det gjør jo også mange andre.
      Men syntes jo det er leit at du skal ha så lite og rutte med,velstandslandet Norge har mange som lever på fattighetsgrensen. Og det er en stor skam. Du burde oppsøke noen der dem deler ut litt mat og diverse og så hadde du hatt litt flere kroner og brukt på litt annet til deg selv. Men får håpe du snart blir kvitt gjelden din ..Og kan unne deg litt mere velstand. Når det kommer til dine flotte bilder så syntes jeg du kunne prøvd og legge dem ut på salg. Tror nok dine lesere vil kjøpe. Skader ikke og prøve på det. Og dem som kritiserer deg for og tigge må du bare overse….Ønsker deg en fin dag og skriv og gjør som du selv vil. Ingen behøver og styre livet du lever. Ingen er helt feilfrie og det er så mye jug og lese på blogger når en leser litt mellom linjene. 😊🌷🌷

      1. Takk for en oppklarende kommentar.

        Men når det kommer til slike kommentarer som den jeg fikk flere av her om dagen så tørr jeg ikke legge bildene ut for salg så fine er de vel ikke.

        Jeg har ikke mer enn den normale gjelden nå som lånet på leiligheten og fellesutgiftene pluss alt det andre alle har som eier egen husstand.

        Velstand kommer jeg aldri til å kunne unne meg, når en må snu hver en krone i håp om at en kanskje har råd til en pakke knekkebrød og toalettpapir.

        Nei ingen skal få styre meg og mitt liv, jeg skal skrive om min hverdag på godt og vondt som jeg pleier.

        Ønsker deg en kjempefin dag videre.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg skal nok stå på, å skrive det jeg føler for. Er vanskelig å vite hva som er greit for noen og ikke, som du sier så er jeg min egen redaktør men så er det disse rammene og hva de er prøver å holde meg innafor men hva er innafor da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    6. Hei.
      Stå på å skriv om det du vil.
      Alle som blogger får klager på alt de skriv om uansett. De som ikke liker det du skriver kan bare la være å les bloggen din.
      Det du skriv om e jo livet ditt og hvordan hverdagen din er. Alle har det ikke like bra og kan kjøpe den maten og tingene de trenger. Mange har lite penger .
      Lykke er å ha det bra på alle hold.Synes det er trist at de som ikke har det bra blir rakket ned på uansettvhva du skriver eks du når du skriver om din hverdag.
      Du må ikke bry dæ.Nu e det natt.
      Klem fra mæ

      1. Jeg skal fortsette som jeg pleier.

        Er ikke enkelt å ikke la slike kommentarer som enkelte kan komme med men jeg skal prøve å ikke la det gå inn på meg.

        Ja det er jo i mange samfunnslag tabu å ikke ha god råd, å i allefall si eller skrive at de har det.

        Ønsker deg en kjempefin torsdag.

        Klem fra meg til deg.

    7. Fine gode Aud Marit , vi er mange som ser hvor fantastisk du er 💖Det er bestandig noen som bare må spre kumøkk rundt seg , men hev deg over det og fokuser heller på alle de som ønsker deg alt godt💜 Bildene dine er unike, og det samme er du. Så stå på videre og vit at du har mange i ryggen som heier på deg 💖

      1. Tusen takk for at du sier det.

        Ja det er mange som må spre sin vrede over meg og mange andre, jeg skal heve meg over det er ikke alltid enkelt da. Du er jo bare god du også kjempe god, leser bloggen din daglig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg