En ting er sikkert.

 

 

 

En ting er sikkert å det er at jeg kjenner at jeg lever, men det er jo greit våknet opp i dag å hadde noen smerter etter fallet i går  men det er jo bedre enn fargen jeg har på beinet. Det gjør jo ingenting for jeg skal prøve meg ut på en liten tur uansett, ellers så blir jeg jo helt innestengt å det liker ikke jeg.

 

Det var en ting til jeg fant ut at det lønner seg å blogge hvis jeg skal opp og fram med bloggen, blogget ikke mer en en gang i går å det syntes på lista og leser tallene mine.

 

Nå skal jeg få i meg frokosten og se om hevelsen i foten går ned før jeg tar på meg skoene og går meg en tur, går ikke hevelsen ned så får jeg ikke på meg skoene mine å da blir det dårlig med tur.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg