En slik søndag er god.

 

 

 

En rolig søndag er godt å ha den startet med frokost og lesing av blogger, og bare slappet av det er så fint og koselig på morgenen syntes jeg da for på morgenen så er hastverk bare lastverk mener jeg da. Så gikk jeg meg en liten og fin tur midt i kirketiden for da møter jeg ikke så mange, for det er jo slik i disse dager at man skal jo ha minst mulig kontakt med folk så jeg har jo nesten blitt folkesky haha. Bare tulla jeg har det ikke så enkelt psykisk om dagen, men vi som har psykiske problemer har vist ikke lov å ha det moro men det er noe jeg faktisk driter i for jeg fleiper når jeg har lyst for ellers hadde dagene vært gråe og triste ja nesten helt svarte å det var kanskje ett ord jeg burde være forsiktig med. Det er vist best å si vonde og grå enn svart for da er det vell noen som mener at jeg er rasist når jeg sier svart, kan ikke forstå at folk kan være så hårsåre men det er jo noen som er det.

 

 

Men over til å skrive om det jeg skulle ble en liten avsporing her men det er vel greit for deg håper jeg.

 

 

Eller så har jeg stort sett ligget på sofaen og sett på tv eller haha har jo sovet litt også, men fikk med meg litt sport på tv i dag også litt mindre enn i går men en del fikk jeg med meg. Nå er det snart farmen kjendis, får håpe de klarer ukes oppdraget og det er jo årets første tvekamp.

 

Og så har jeg laget meg handleliste til i morgen tidlig, der står det ikke mye tre eller fire ting jeg må ha litt frukt og grønt, knekkebrød, ost og kaffe så jeg bruker jo ikke hele ukens budsjett på mat på disse fire tingene for det kan ikke komme opp i tre hundre dette her. Går på butikken i 07.00 tiden for å bli ferdig med det så fort som mulig, å så slipper jeg å stå i kø handle i kø gå i kø for man må jo forholde seg til smitteverns reglene vi har her i landet. Begynner nå å bli drit lei men jeg skal ta mine forhåndsregler er jo ikke dum heller, men er faktisk lei av alt som har med corona  men det er en sykdom som vi aldri blir kvitt så det er nok noe som vi må leve med.  Dette blir en sesong influensa ikke så hissig som den er nå håper jeg da.

 

Lag en kjempefin kveld folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Det er deilig med avslappende søndager uten noen planer. Etter å ha betalt regninger, vasket klær og stelt plantene mine har jeg bare sittet å sett NRK arkivet og Tidsbonanza

      1. Ja det var faktisk kjempegodt med en slik søndag syntes jeg. Jeg skal betale regning i morgen så jeg får den unna. Vaske klær tar jeg på tirsdag og planter det har jeg ikke enda, har planer om å plante tomater og urter om ikke så lenge.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg