En ny vakker dag.

 

 

 

Ja det har vært en vakker høstdag med mye fin sol som varmer godt litt for varmt for min del, er jo bare og smile og være glad for snart kommer regnet vinden. Merker at det snart kommer en annen værtype ja væromslag merker det på mine vonde ledd, skal ikke si så mye mer om det for jeg skal prøve å få dette innlegget minst mulig negativt. Er ikke alltid at jeg får til å holde det negative unna men skal prøve, i dag tidlig så fikk jeg en koselig telefon fra ei venninne av meg som ønsket å ha meg i sitt nærvær i dag. Vi koste oss og drakk noen kopper kaffe og tok oss en røyk sammen, lot skravla gå og pratet om altmulig og ingenting det var kjempekoselig.

 

Hun lurte også på om jeg ville eller orket å gå opp å handle for henne, det gjorde jeg for da føler en jo at en er til nytte for noen og det er faktisk ikke ofte jeg føler det og så tjente jeg noen kroner på det også 100 kroner på ti minutters jobb. Er jo godt å føle seg til nytte for noen som er så snill som henne, jeg gjør alt for henne når hun spør det eneste jeg ikke kan hjelpe henne med som å legge ut for noe for det kan jeg ikke.

 

Nå har jeg ingen planer for resten av ettermiddagen og det er faktisk veldig godt, da kan jeg slappe av litt og kanskje skrive noen innlegg som jeg kan poste etter hvert i kveld og kanskje noen i morgen også.

 

 

Som oftest så skriver jeg innleggene der og da når tanken slår seg, det er da jeg får flest innlegg da livet enten smiler til meg en stakket stund eller når livet går imot. For jeg prøver og skrive meg tom for tanker som ikke er så gode, må jo prøve og vri det litt så det virker bedre enn det er men får det ikke alltid til.

 

 

Takk for at  du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Skriv akkurat det du føler for du, har laga makroner i dag, skal ha de til pynt på ei kake lørdag, ha en fin kveld, vi får kose oss med sommerhytta😉

      1. Jeg kommer til å gjøre det også skrive det jeg vil. Makroner er jo godt det har aldri fått dem til jeg når jeg skal lage dem, så det har jeg gitt opp for lenge siden er flink til å spise dem.
        Den kaka kommer til å bli kjempe fin.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld, ja vi får kose oss med sommerhytta.

    2. Bra du har hygget deg med venninnen di! Så koselig 🙂 Du får slappe av kose deg i kveld! Ikke vært så fint vær her…sur vind! Og lite sol! Klem fra meg.

      1. Ja jeg koste meg veldig med venninnen min. Jeg skal kose meg og slappe og se på sommerhytta i kveld også den går hver kveld utenom fredag.

        Her har det vært sol blandet inn med sur vind.

        Klem fra meg til deg.

    3. Så fint med venninnetreff, kaffe og røyk og litt handling hvor du tjente noen kroner. Da er dagen god. Litt vind og regn her i dag, men nå ser det ut til at det klarner.
      Snart klar for å se Sommerhytta, og så blir det litt håndarbeid. Ha en fin kveld.

      1. Ja det er godt med venninnetreff en gang i blant, ja dagen har vært bra den.

        Sol og litt vind her ser ut til å holde seg slik i kveld også. Er helt klar til sommerhytta her i gården, blir blogging her på meg.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Høres ut som du har hatt en fin dag, så bra! Kjempefint at du hjelper din venninne med innkjøp, viktig oppdrag for henne. Ha en fin kveld videre😊

      1. Dagen har vært fin den. Ja det er viktig at jeg gjør det for henne, er viktig for meg også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld videre.

        Klem fra meg til deg.

    5. Høres ut som en fin dag🙂 jeg er litt misunnelig på været, her har det blåst kuling og striregnet😏 det er ikke noe hyggelig
      Og det er sant som du sier, det er godt å føle at en gjør nytte for seg, og kan være til hjelp for andre
      Klem herfra

      1. Ja jeg hadde en kjempe fin dag i dag, veit at det kan være ett forrykende uvær med vind som blåser deg overende og med regn så herre min for ett vær dere har hatt.
        Det er deilig å føle at en er til nytte for andre.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg