En ny dag er startet.

Reklame | Aimn.

 

 

 

 

Ny dag er startet, og da har du mange nye muligheter. Jeg har tenkt til å starte dagen med å gå meg en tur ut, da er det lurt å ha noen gode plagg å ha på seg jeg tar det jeg har men under her er det noen tips om hva en kan ha på seg.

 

Jeg har tenkt og tenkt kanskje det er lurt å begynne å trene litt, men da sier jeg er ikke det å gå seg en god tur om dagen litt trening både fysisk og psykisk. Jo det er det da vel så da starter jeg i de små tingene som å gå seg en tur, jeg er ikke ett slikt menneske som passer inn i ett treningsstudio så da får det holde med noen turer om dagen.

 

Ønsker dere alle en riktig god torsdag, grip dagen mer får en ikke gjort.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Cappuccino Fluffy Jacket//Hybrid Jacket//Silver Boost Bottle//Cappuccino Boost Sweatpants//Shell Jacket

 

 

 

6 kommentarer
    1. Iflg «forståsegpåere», så er en god gåtur, bedre enn å stå i helsestudio og pumpe jern 😀
      Ha en god gåtur!! Skulle gjerne vært der og gått tur med deg.

      1. Ja de sier så jeg gjør det for å få litt mer energi, er ikke alltid det fungerer det heller for smertene blir noen ganger verre når jeg går.

        Skulle ikke akkurat pumpe jern, men få litt bedre beveglighet i muskler og ledd for den er noe dårlig om dagen.

        Jeg skal ha en fin gåtur jeg. Skulle gjerne hatt noen å gå sammen med, men det har jeg ikke så sånn er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Måtte gå to runder rundt kvartalet i boligfeltet mens jeg trillet på ei snuppe som skulle ha formiddagsluren sin. Ho sovnet og så klarte søppelbilen å vekke ho. Ble bare en time søvn. Alt gikk veldig greit. Nå er jeg hjemme igjen. Tenker at jeg sovner på sofa siden jeg fikk bare ca fem timer ii natt. Barnepass i morgen også. Men det går nok veldig greit.

      Tenker at det ble tur på deg også, men det er kjedelig å gå alene. Har klikket på alt sammen slik at du får snart kamera i hus.
      Nyt torsdagen og fotballkamp når det kommer. Klem til deg fra meg!

      1. Bra at hun fikk sove litt den unge frøkna da, synd med den søppelbilen som vekket henne opp igjen da. Ja det å sovne på sofaen er noe jeg er vant til, håper du også får en hvil på sofaen, fem timers søvn er jo ikke mye. Kos deg med vesle snuppa i morgen også, det går nok helt fint det veit du.

        Ja det ble en kort men god tur, ja det er veldig kjedelig å gå tur alene. Tusen takk for klikkene gleder meg til å kunne kjøpe meg det kameraet.

        Jeg skal nyte torsdagen gleder meg til fotball kampen i kveld, og så er det ukefinalen på sommerhytta klokken 19.00 i kveld.

        Ønsker deg en kjempefin torsdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg