En liten kunst utstilling.

 

 

 

Jeg lager en liten kunstutstilling av selv malte bilder, er ikke noen flink maler men det er en fin måte å få ut alle de vonde tankene ut av hodet. Noen av bildene har dere sett før dere som følger meg fast men det håper jeg ikke er noen belastning, for jeg legger ut det jeg har malt til nå har ett til men det er jeg ikke ferdig med så det kommer senere.

 

Bilde nummer en kommer her:

 

 

Det var det første som ble litt rotete men det var faktisk slik tankene mine var også den dagen jeg gjorde det ferdig og det samme med bilde 2 og 3.

 

Bilde 2:

 

 

Bilde 3:

 

 

Har ett nytt som kommer her som er delt i to sånn var det med tankesettet denne dagen eller disse dagene som dette ble malt, så dere får se om dere syntes dette var noe å vise fram til allmenheten ikke veit jeg.

 

Bilde 4:

 

 

Er det noen som syntes noe om dem så får dere si i fra, skal ikke skrive noe mer om det enn dette sånn er det bare blitt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Jag gillar att du visar dina tavlor. Fina färger, många känslor. Spännande när du delade upp bilden, precis som livet, struktur ordning och möjlighet till att ha harmoni – samtidigt som några saker är osorterade, lever sitt eget liv och inte alltid har den tryggheten som livets bottenplatta behöver. Oavsett, livet finns och alla har rätt att finna sin oas som gör att vi klarar leva på ett tag till.
      Jag brukar inspireras av fina bilder på goda recept … så kan jag finna kraft att steka en korvbit och koka makaroner till middag, göra det till en god stund.
      Tack för din blogg.

      1. Å det var en fin beskrivelse, takker av hele mitt hjerte for at du syntes dette var fint. Akkurat som du beskriver det, ja det med å prøve å finne harmonien i livet selv om det kan være vanskelig til tider.
        Ja det å lage seg middag å gjøre det til en god stund er ikke alltid lett, men klarer det til tider men ikke alltid.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg