En kald og fin vinter dag.

 

 

 

 

Godt å kjenne at en lever det er kaldt og godt ute, men ganske varmt inne jeg har vært sen med å komme meg opp i dag men hva gjør vel det. Ingen som blir forsømt om ikke jeg har stått opp klokken 7 om morgenen men klokken 11, jeg bryr meg ikke da er det kortere dag å ikke så lenge til at en kan gå i seng igjen.

 

Jeg skal da snart ut å gå en liten tur så får en se hva dagen bringer, en må lage seg en fin dag for seg selv er jo ikke noe annet å gjøre. Dagene kan jo bli litt lange men det er vel min egen skyld, men da er det bare å finne på noe å gjøre å ikke sitte å sture hjemme. Skal jo helst ikke ha noen mennesker rundt seg, en ting er godt at vi som er alene kan gå til en person å jeg har jo bare en nær venn her jeg bor så det er ikke noe problem å gå til henne går ikke til henne hvis hun ikke ringer meg å trenger meg til noe.

 

Nå skal jeg stikke opp til venninnen min, hun ringte meg og lurte på om jeg hadde lyst på kaffe sammen med henne.

 

 

Lag dere en fin dag alle sammen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei.
      – 5 grader her nu.Ikke vært så kaldt her før i vinter. Fyrer i ovnen.
      Skal snart på jobb i sykehuset.
      Ha en fin dag.

      Klem

      1. Vi hadde 12 minus grader mer enn dere der oppe, og det har vi hatt i nesten en uke nå mellom minus 10 til 17 som vi hadde i dag morges brr det er kaldt det. Har ikke ved fyring bare strøm her.

        Håper du hadde en fin vakt på sykehuset i dag.

        Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg