En fin og avslappende dag.

 

 

 

 

I dag så har jeg faktisk ikke gjort noe annet enn å fullføre handlelista mi, nå står det fire ting på den så det er ikke så mye som må i hus i morgen.

 

Ellers så har jeg tatt dagen med ro etter forviklingene i går kveld, har vært litt slapp i dag men det går bra ingen fare nå har holdt meg unna vepsen i dag.

 

Nå skal jeg lage meg litt mat for matlysten er nå begynt å komme igjen, er i allefall sulten så da er det lurt å lage seg litt mat spør du meg.

 

Er ikke så mye mer spennende enn en pyttipanne fra first prise som jeg skal ha noe ekstra potet og kjøtt i som er rester fra i går, her brukes alt av mat ingenting kastes.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Der har du vært å handlet og unngått alle vepser tenker nå jeg! Jeg tar nok en handletur i morgen, og mens i dag skal sola og strikketøy nytes. Er deilig tidlig på morgenen mens senere i dag blir det nok temmelig hett på terrassen. Kan ta ut vifta så får jeg det svalt. Må nyte mens jeg har litt sol og varme. Godt at du føler deg bedre etter vepsestikket. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja nå har jeg fått handlet, og har klart å holde meg unna vepsen for det har regnet stort sett i hele dag så jeg handlet nå i kveld.

        Så fint at dere fikk sol og varme dager for det trengte dere nå, jeg er og føler meg mye bedre etter vepsestikket. Har også hatt en del torden her i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg