En dag om gangen.

 

 

 

Her i huset så tar jeg en dag om gangen, er ingen vits i å planlegge noen verdens ting. For det å planlegge ting som man aldri får gjennom ført, blir som ett nederlag og da føler en seg enda mer mislykket og dum å det ødelegger jo jobben med å finne noe positivt i livet. Derfor tar jeg en dag om gangen slik at en kan se og oppsummere når dagen er over hva en har fått gjort, på denne måten så blir ikke mitt liv bare en haug med nederlag.

 

Heller finne glede og mestringsfølelse enn nederlag, hva er best jeg mener mestringsfølelsen er det beste.

 

Det var en ting som jeg driver å planlegger som jeg skal gjøre før jeg dør, det er å komme meg oppover til Finnmark og spesielt Vardø som jeg gikk mine barneføtter. Det er noe som er mitt største ønske og det eneste som jeg planlegger.

 

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg