En dag er over.

Reklame | Aim`n

 

 

 

Selv om det har regnet i dag så har det vært en fin dag, sov lenge i dag sto ikke opp før klokken 11.00 i dag. Jeg våknet opp av at venninnen min ringte meg, godt hun ringte da for ellers så hadde jeg blitt vekket av brannalarmen i oppgangen. Vi har seriekoblede brannvarslere så den går i alle oppgangene på samme tid, fikk undersøkt og det var ingen brann noen steder men det var noen som hadde laget mat og åpnet opp døren til gangen når brannvarsleren i lokalet eller leiligheten gikk for å lufte ut røyken men da gikk jo alle brannvarsellene i gangene i hele borettslaget.

 

Har vært oppe hos venninnen min og handlet for henne, vi spiste nystekte boller med pålegg på deilig var det hun hadde bakt.

 

Så dro jeg ut på tur og det var deilig selv om det regnet, var ute på tur i fem timer det var sykt deilig litt ensomt alene men det må en jo bare tåle for denne covid19 er jo rundt vert hjørne så man må jo være forsiktig for man veit jo ikke hvem som bærer på det og sprer det videre.

 

Glad jeg ikke har vært på fontene huset her i byen de siste ukene, for det er stengt ned og alle som har vært der er i karantene nå på grunn av at covid19 hadde funnet veien inn ditt også.

 

 

Nå skal jeg snart finne senga her, for nå er jeg så trøtt og sliten at man finner ikke det fornuftig å være oppe lenger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Cobra Mini Tights//Navy High Support Ribbed Bra//Cappuccino Shine On Cap Sleeve Bra//Reflective Mini Tights

2 kommentarer
      1. Ja det er en ny dag med mye muligheter nå. Den blir nok fin, man må jo bare prøve å lage seg en fin dag.

        Ønsker deg en fin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg