Dette skal bli en fin dag.

 

 

 

Jeg mener det at dette skal bli en fin dag, som jeg startet med å lese noen blogger med en kaffekopp og noe å bite i. Håper at den blir like fin som på morgenen i dag, for da blir resten av dagen en stor og fin drømme dag. Veit jo ikke det før dagen er over men det er ett ønske å en drøm at den skal bli fin da, dagen blir jo ikke bedre enn det en lager den til selv. Her i gården er det jo noen ting som kan ødelegge en dag som i utgangspunktet er kjempe fin, ja psyken kan ødelegge veldig men da er det jo bare å ta fram malingen å bare ramle inn i kunsten du lager med mange fine farger da blir dagen bra.

 

Jeg skal ut å gå meg en tur eller to så det skal ikke stå på det, må jo ut for å bytte mening og lufte hodet det er mye terapi i det å gå en tur med pose i veska å samle tomflasker. Frisk luft er sunt både for kropp og sjel, få sortert tankene prøve å kaste ut de vonde tankene om seg selv så en har plass til litt flere.

 

Kommer med en dags oppdatering i kveld, så en får summert opp om det ble en god dag eller ikke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei.
      Så bra du maler det e god terapi.
      Spennende når vi får se hva du har malt?

      Her i Bodø er nesten alt stengt ned.Corona blomstrer. Vi er friske.
      Vaksine er det verre med, skal mest sørover nu. Jau jau.
      Trøsten er at vi har et nydelig vær nu, sola skinner .
      Ha en fin lørdag.
      Klem fra mæ.

      1. Ja det er virkelig en god terapi, jeg har startet på ett bilde nå er ikke ferdig enda da. Skal poste ett innlegg med noen bilder når de er ferdig.

        Her er det meste åpent men coronaen blomstrer opp her også, jeg har ikke utsatt meg selv for noen fare smittemessig.

        Alt skal mer eller mindre til Oslo, her har vi også måttet gi fra oss vaksiner til dem så kommunen her får mindre. Ikke rettferdig mener jeg da, er vi satt opp med så og så mange til hver kommune så skal vi ha dem.

        Ja vi har hatt fint vær her også, hadde en liten skur med sludd eller skal vi kalle det regn.

        Ønsker deg en fin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg