Dette har vært en avslappende dag.

 

 

 

Har kun gjort det jeg må i dag og det er å gå tur med Elvis gutten, for feberen har rast rundt i kroppen og da er det ikke mye en orker å gjøre enn og ligge og slappe av og sove en del. Men vi har jo vært på turer så det viktigste er gjort i dag også, var også innom ei venninne så jeg fikk noen og prate med i dag også for hun er den eneste jeg kan prate med om alt og det er godt å ha noen slike personer i livet sitt.

 

Og jeg har jo ikke mange i livet mitt som jeg kan prate med og alt mulig og ingenting, skal prøve og få hjelp til å jobbe litt med psyken min men jeg må jo få en henvisning til psykolog og da må jeg ta meg en ny prat med legen min slik at hun kan hjelpe meg med den delen. For når du får den ene kjeftesmellen etter den andre, både på det fysiske og det psykiske så veit en ikke helt i hvilken ende man skal begynne men nå er det bare å begynne i den ene enden og nøste og se hvor en ender til slutt får bare håpe at jeg får litt av det jeg sliter med på stell får nok ikke orden på alt med en gang det hadde jeg ikke trodd heller sånn at det er sakt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg