Dette har jeg gjort.

 

 

 

 

Dagen i dag startet tidlig med leven som hver morgen fra en nabo, har i grunn ingen interesse av hva hun skal gjøre hver dag og ikke minst hva hun skal på en lørdagsmorgen. Så her var det ikke fred og få etter klokken 07.30 og fram til klokken 09.00, det var så uholdbart at jeg og lille Elvis gutten gikk da ut på morgentur for å få en ørenslyd. Da vi kom hjem fra morgenturen så gikk jeg på butikken med tomflaskene mine som var over fire hundre kroner, så jeg handlet litt og gikk hjem og så på fem mila fra Holmenkollen på tv for det er vist det tryggeste og det varmeste stedet og se på sport. Med det tryggeste mener jeg at det er kollen fest ja bokstavelig for det mange unge tenåringer som drikker seg fra sans og samling og slås og krangler og ødelegger folkefesten som det burde være, det er også godt voksne som drikker og driter seg ut der oppe også men de slåss litt mindre enn de unge.

 

Så var det ei venninne av meg som ringte meg og lurte på om jeg kunne handle for henne noe som jeg gjør med glede, for jeg hjelper henne med det og får hundre kroner hver gang og så får jeg noen og prate med som forstår hvordan jeg har det. Men det er jammen den eneste som forstår det, har ingen andre som forstår hva jeg går igjennom for tiden på det psykiske plan men det skal man vel ikke forlange heller for det er jo ikke alle som behøver å vite alt.

 

Så nå de siste timene så har jeg sett på tv og det har vært veldig mye koselig og se på, og det var godt for ellers så har ikke dagen vært så veldig bra. Nitrist vær og det er så forferdelig glatt ute under ett tynt lag med nysnø så er det blank hålke som jeg fikk erfare i dag for jeg møte bakken med ett smell og det var veldig vondt i bakhue og armen som er blitt hoven og fått en farge endring den er blå og håven.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Føst må du ha masse god bedring 🙂 Jeg sliter enda med skulderen min som jeg slo i romjula. Har gått på noe medisiner, men de hjelper ikke. Mandag er det legetime igjen og evaluering av medisinene, så det blir nok ultra neste. Håper du får en bedre dag i morgen 🙂

      1. Jo tusen takk for det, og jeg må si det samme til deg. Er ikke så veldig god å slå opp en skade, håper det blir bedre etterhvert.

        Og at du får noe som hjelper deg, og at de finner ut hva det er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg