Dette har jeg gjort i dag.

 

 

 

Ja morgenen har vært som den pleier og det er og stå opp ta en dusj, og da jeg var i dusjen så sto kaffetrakteren på så da jeg var ferdig på badet så hadde jeg fersk og nytraktet kaffe klar bare å fylle i kruset. Så satte jeg meg ned og logget meg på bloggen svarte på noen kommentarer og noen ble ikke svart eller godkjente for kommentarer av den karakteren jeg hadde fått gidder jeg ikke ha på bloggen min, å det er vel jeg som bestemmer hvem kommentarer som går igjennom og ikke.

 

Så koste jeg meg å lese blogger og drikke en rykende varm kopp kaffe og tok meg en røyk, da det var gjort så tok jeg å gjorde meg klar til å gå morgentur med Elvis gutten min. Det er godt og komme seg på tur både sunt for kropp og skjel det kan ingen nekte for uansett, jeg må ut på tur flere ganger om dagen for å klarne hodet og komme på andre tanker.

 

I kveld begynner en ny sesong med bloggerne på tv2 livsstil klokken 21.30 hvis jeg ikke husker feil kan også være 21.00, skal se hva de har og komme med i denne sesongen og hvordan de to nye er og blir fremstilt for det er jo noen som blir fremstilt som regelrett dumme så en får håpe at det ikke skjer i årets sesong.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg