Dette er gjort så langt.

 

 

 

Jeg har i dag gjort litt jeg har spist frokost og lest blogger, det er ikke så mye men det er en fin start på dagen syntes jeg da. Nå skal jeg og Elvis gutten ut på morgentur etter en lang kosestund, det å komme seg ut på tur er sundt både for kropp og sjel for da kommet en i gang med dagen på en fin måte.

 

Så får en videre se hva dagen bringer, håper det blir mange fine stunder for det er jo min godgutt som jeg holder meg i form for. Til helgen skal jeg være sammen med mine to gullgutter noe som jeg gleder meg til, er ikke ofte jeg ser dem og kan ta på dem og kose oss sammen så jeg gleder meg til og treffe dem.

 

Takk for at du tok deg tid til og stikke innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg