Dette blir nok en lang natt.

 

 

 

Det er langt på natt ja klokken er faktisk 03.26 da jeg startet dette innlegget å søvnen har ikke vært innom meg enda, da er det bare å stå opp igjen for det er jo ingen vits å ligge å vri seg i senga å bli utålmodig  for da blir en bare stressa for at en ikke får sove.

 

En natt med lite eller ingen søvn det klarer en vel, har klart flere døgn sammenhengende men det orker jeg ikke nå for man blir jo helt ødelagt av å ikke få nok søvn det går på psyken løs så det får en unngå.

 

Blir en for trøtt utover natten og morgenen så er det jo bare å legge seg på sofaen å prøve å få noen timer på øyet, er vel samme hvor en sover bare en får sove en stakket stund.

 

Nei nå får jeg vel gi meg med denne sutringen og klagingen sånn at jeg slipper at folk blir helt røde i topplokket og eksploderer etter de første setningene, ha ha jeg bryr meg ikke for slik er det i kveld og natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg