Dette blir et vanskelig døgn.

 

 

 

Ja dette kan bli en kveld og natt som man skal leve på nåler, ja et vanskelig døgn min mor ble sendt på sykehuset. Hun hadde store problemer med pusten og en infeksjon som har fått nyrene til og svikte, vi jeg og min bror fikk jo ett vanskelig og det var om vi ønsket gjenoppliving og legge henne i respirator vi hadde ikke noe godt svar men det hadde hun hun ønsket gjenoppliving så da skal de gjøre det.

 

Jeg håper jo at vi slipper og ta den tunge avgjørelsen og at det går bra med henne og hun blir frisk igjen, men det er jo ikke sikkert at alt skal gå bra det kan jo gå gale vegen. Vi får ta tiden til hjelp og håpe på det beste, for jeg ønsker jo ikke at hun skal dø for da er den eneste støttespilleren jeg har som forstår hvordan jeg har det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

6 kommentarer
      1. Tusen takk, det håper jeg også. Hun var veldig syk da jeg var hos henne på sykehuset, de skulle ringe hvis det ble noen forandringer.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

      1. Takk for de gode ordene, det håper vi også at det skal gå bra. Hun har jo overlevd mye fra før, men nå i det siste så har hun hatt en veldig dårlig allmenntilstand.

        Takk for klemmen den varmet.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

      1. Ja hun har en kraftig lungebetennelse og nyresvikt som de behandler henne for nå, og hun er ikke den sterkeste personen lenger så en får håpe det går bra.

        Men hvor mye hun tåler nå det veit ingen, tusen takk for den varme og gode kommentaren nå skal jeg møte min bror som tok toget fra Heimdal rundt klokken 09.00 i dag tidlig.

        Mange klemmer fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg