Det snør det snør.

Reklame | Cubus.

 

 

 

Bildet ble tatt i fjor ved første snøfall.

 

 

Ja jeg fikk ikke tatt bilde nå for det er for mørkt til å ta bildet nå, hvis den ligger i morgen tidlig når jeg står opp så skal jeg ta ett nytt bilde da.

 

Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg gikk ut for å ta meg en røyk, ja det faktisk snør ute nå  jeg syntes det er litt vel tidlig med første snøfall.

 

Så nå er tiden inne for å ta fram vinter klærne, jeg har tatt fram ull klærne mine for å slippe å fryse.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

Jeg ønsker dere alle en riktig god natt.

 

 

Aud-Marit.

 

 

DETAILS//DETAILS//TIGHTS HEAVY

4 kommentarer
    1. Leste i avisen at det var snøkaos på Østlandet. Er så typisk når det første snøfallet kommer. Her er det hvitt i fjellene, og kaldt. Men snøfallet som jeg er vant med er ikke kommet ennå. Det er kaldt. Men snøen kommer hit tenker jeg.

      Håper du fikk sove i natt. Sovnet sent jeg men sovnet til slutt men stod opp i halv ni tiden. Torsdag skal jeg ta influensavaksinen og da er det gjort for i år. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg syntes bare det er fint og lyst når snøen kommer jeg da, så snøkaos er det da ikke for min del. Men våre trafikanter så kommer snøen som jula på kjerringa hvert år like overraskende.
        Jeg har sovet kjempe bra i natt, sto på samme tid som deg men måtte ta noen bilder med mobilen slik at jeg kunne skrive ett innlegg og legge til noen bilder om statusen her.

        Ønsker deg en riktig fin tirsdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg