Det ser dårlig ut med at jeg får tak i boka.

 

 

 

 

Jeg har vært innom og hørt hos bokhandlere her i byen om de kommer til å få inn boka og det er mange som har forhåndsbestilt inne i deres bokhandel så det kan se vanskelig ut får bare håpe at det er en som ikke henter sin for da skulle jeg få kjøpe den en uke etter at den kommer. Håper de lager ett andre opplag sånn at jeg også kunne fått tak i den, men med min flaks så kommer ikke det til å skje heller.

 

Som jeg har skrevet i ett tidligere innlegg at jeg skulle ha hatt mulighet til å forhåndsbestilt og fått en signert bok men akkurat da så hadde jeg ikke råd til å kjøpe den. Innlegget kommer her: https://audmarit.blogg.no/skulle-onsket-at-jeg-kunne-bestilt-boka.html

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Da er det bare å vente til at en av dem som har bet om at de skulle holde av til dem ikke kommer å henter den for da får jeg kjøpe den.

        Ønsker deg en riktig god natt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg