Skulle ønsket at jeg kunne bestilt boka.

 

 

 

Jeg har lenge hatt ønske om å kunne bestilt boka til kokkejævel men jeg har ikke sett at jeg har muligheten til å avse så mye penger som det boka koster, nå må jeg bare vente til den kommer ut i bokhandelen  uten signatur av forfatteren men det får bare gå det da. Hvis  han leser bloggen min så lurer jeg på om den kommer på alle bokhandlere eller er det bare på Ark den kommer ut, dette er ett spørsmål jeg ønsker svar på.

 

Ønsker deg lykke til i morgen i Oslo håper du har det bra, og ikke minst kjæreste håper alt er bra med deg var koselig å få en kommentar fra deg her om dagen. Dere får ha god tur sørover hele gjengen, hadde vært moro og hilst på deg en gang.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

16 kommentarer

Siste innlegg