Det har vært en avslappende dag.

 

 

 

I dag så har jeg slappet av og ikke gjort noen verdens ting, å det har vært så deilig å bare la dagen bare fly av gårde å jeg bare fulgte med den. Jo jeg har jo vært på en liten tur som jeg pleier og da jeg gikk den turen så ringte venninnen min, hun lurte på om jeg ville komme på en kopp kaffe og skravle sammen og så hun trengte noe i butikken å det er noe jeg gjør for henne med glede. Er jo en del hun har trengt i ukene før jul, hun skal være sammen med sin familie i julehelgen som jeg bare har kaldt en langhelg. Er jo vanlig dag på mandag igjen så det er ikke så mye å stresse med, så jeg skal bare kose meg med tv og gå meg noen turer i jula som jeg alltid pleier og spiser det jeg ønsker å ha ikke noe mer enn det.

 

Nå har jeg sett Greven og grevinnen nå skal jeg sette over på en annen kanal for nå gidder jeg ikke mer ribbe snakk på NRK, får se om det er noe annet huff så kjedelig men noe finner jeg vel.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Takk her er det bare meg og kommer ikke til å bli flere enn de, men julen blir nok god den.

        Ønsker deg og dine en riktig god jul.

        Juleklem fra meg til deg og dine.

    1. Ønsker deg en koselig fredag, med Taco. Godt det, og greit med det er har lyst på. Snart er julen over, og i år går det ekstra fort med færre røde dager. God julaften! Skal være med deg i tankene også i dag. 🥰

      1. Ønsker deg og dine en kjempefin fredag og julekveld. Ja fant ut at jeg hadde lyst på taco i dag for det syntes jeg er så godt gjør en liten vri på den i dag. Ja godt er det at det er mindre røde dager er jo hverdag igjen på mandag godt er det. God julaften til deg og dine.

        Juleklem fra meg til deg og dine.

    2. Glemte helt av Grevinnen og hovmesteren, så på Fangene på fortet på Viaplay. Julehelg,blir som en langweekend det.Gratulerer med fin plassering på lista i dag. Juleklem til deg fra meg.

      1. Jeg fikk det med meg og mer til, har ikke Viaplay og skal ikke ha det heller fant jeg ut.

        Julehelg ja det er en langweekend og det tar jeg den for i år. Takk for det jeg så jeg var nummer 11 i dag.

        Kjempe juleklem fra meg til deg og dine.

    3. God jul til deg, Taco ja, det skal et barnebarn ha her, sitter og ser på reisen til julestjernen, skal være glad når dette styret er over og pynten er vekk, klem fra meg🎄

      1. Nå er tacoen spist og nå skal jeg bare slappe av, så reisen til julestjernen jeg også det er en av de programmene jeg må ha med meg på julaften.

        Glad når jeg kan fjerne julen her i huset, ha opp litt nyttårspynt så er vi ferdig med hele greia.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg