Det finnes en engel der ute.

 

 

 

Det finnes en reddende engel der ute, ja nå er det sikkert noen som lurer men det er lov det. Den som var den reddende engelen veit selv hva det gjelder, men jeg skreiv i et innlegg i går at jeg manglet mat ut helgen. Og det var en reddende engel som leste det og tror du ikke at den personen vippset over til meg så jeg kan gå å handle i dag så jeg har mat og pluss litt til, og det vil jeg takke for fra bunnen av mitt hjertet og mer til jeg ble så glad at jeg gråt en liten skvett og det må dere alle tru på  jeg viste faktisk ikke at noen bare kunne gjøre det så tusen hjertelig takk for hjelpen.

 

Det var ikke mer jeg skulle skrive i dette innlegget.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja men det er synd, men nå så skal jeg rette på det håper jeg da.

        Ja det er godt at det finnes snille folk.

        Denne lørdag blir nok bra med mye lesing og tv titting nå er det litt over 1 time til en håndball kamp på tv 4 som jeg skal se på.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei! Godt at du fikk hjelp til å få deg noe mat i helgen 😊 Jeg hater å være sulten og bruker derfor alt for mye penger på mat. Og når guttene mine kommer hjem fra hyblene sine så handler jeg som en gal til dem også, for den ene vil ha det, men den andre vil heller ha det osv. Jeg har ikke god råd hvis det høres sånn ut, og dette gjør jo også at jeg ikke har råd til andre ting heller. Så nå har jeg lastet ned appen til Fattig student
      og tenkt at den kanskje kan hjelpe meg med å styre handlinga. Appen heter Sulten og har oppskrifter til 4 – 5 middager i uken for ca 250 -300kr. Det er faktisk gode og sunne middager til en rimelig pris. Dette var kanskje mye om meg, men jeg følte med deg da jeg leste innlegget ditt 😊 Ha en fin uke!

      1. Jeg har et matbudsjett på tre hundre der er det alt fra middager, frokoster, formiddagsmat, og kvelds. Er ikke alltid det holder eller er igjen så mye etter regninger at en har tre hundre igjen til mat i uka.

        Så ja det var veldig godt at det var litt hjelp og få innimellom, men fra nå så skal det gå helt fint for resten av denne måneden og neste så er det bare en regning som trekkes det er godt.

        Ønsker deg en kjempe fin søndag og uke som kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg