Det er typisk norsk vinter.

 

 

 

Ja typisk norsk vinter er at den ene dagen kommer det mye snø så blir det noen timer med kulde, så kommer regnet og hålkeføre men det er jo bare og sko seg med gode brodder eller piggsko. Gleder meg å ser fram mot vår og sommer jeg skal ikke klage på været og vinteren, for en ting er sikkert været får vi ikke gjort noe med annet enn å gjøre det beste ut av det som det er.

 

Bildet er ett arkivbilde som viser sånn ca hvordan det var i går, det er to ting som ikke var som på dette bildet været var ikke likt i går snødde det mer eller mindre hele dagen og føret det var mye dårligere brøytet. For  bilister så var det veldig vanskelige kjøreforhold, var veldig løst og sporete så det var vanskelig å kjøre og holde seg på veien.

 

Jeg kom meg ut og til å med i snøværet fant jeg tomflasker, de kastes over alt men andres søppel er min gevinst for å si det fint. Og ikke minst så vinner naturen og miljøet på at jeg plukker med meg dem, og jeg får jo spedd på ukes budsjettet på den måten og får god trim på dette.

 

Lag dere en kjempefin dag når den starter for dere folkens.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
      1. Huff da ja typisk norsk vinter, du får gå forsiktig nå kan det bli veldig glatt i Oslo har jeg forstått.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg