Det er mye terapi i å male.

 

 

 

Ja som sakt så er det mye terapi i å male, å jeg har jo malt tre bilder men fine ble de ikke etter min smak. Men det var jo for å få ut ett kaos av tanker og følelser jeg hadde stengt inne i mange måneder og år, nå får jeg ikke malt mer før jeg får kjøpt inn noen flere farger så det får vente fram til 18 juni for da får jeg inn noen kroner ekstra ja for da er det en skattefri måned på trygden og de kronene får jeg inn på min konto. Den siste setningen her var bare ren skjære fakta ikke skrevet for å tigge bare sånn at det er sakt i denne sammenhengen.

 

Nå kommer jeg til å legge disse bildene jeg har malt for siste gang, så skal jeg aldri legge dem ut noe mer og heller ikke de som jeg kommer til å male senere heller. For jeg vil ikke bli gjort til latter for hele verden heller, sånn ser jeg på det men vil dere som leser bloggen min at jeg fortsetter å legge ut dem så er det greit da gjør jeg det hvis de blir bra nok i mine øyne av samme grunn.

 

 

 

 

 

Da ligger de ute selv om jeg ikke hadde så veldig lyst til å gjøre det igjen, ble jo ett svare leven sist jeg la dem ut får håpe det ikke blir det nå da. Har jo latt være å gjøre som sist så da skal det vel gå bra håper jeg da.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Den er grei jeg skal legge ut noen til når jeg får tak i litt mer maling så jeg kan starte igjen, mangler en del grunnfarger så det må bare bli slik.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hva er problemet med å legge ut bildene da? Er da et fritt land vi lever i.. Du får nok ikke Munchprisen for beste malerier i år, om det er noe som heter det, men mal i vei og legg ut bilder , terapi for deg, så fortsett å male du!
      God helg til deg!

      1. Det var noen som syntes det var feil å legge dem ut. Ja jeg veit det er ett fritt land. Hadde ingen planer om å få noen pris for bildene mine så flink er jeg ikke haha, bruker det som terapi det å male og mal det kommer jeg til å gjøre å pent blir det ikke men det er jo mitt problem haha.

        Ønsker deg en kjempefin og god kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg