Det er mye rart folk får seg til å skrive i kommentarfeltet.

 

 

 

 

 

Ja det er mye rart enkelte får seg til å skrive i kommentarfeltet til andre, finner ikke mening i det ettersom det ikke passer til innlegget en gang. Jeg skrev ett innlegg om at jeg hadde det koselig på samvær med mine to gutter og så kommer det en kommentar som dette

Nå har jeg bæsjet på gulvet. Vennligst rydd opp!

Furulia 29
1356 Bekkestua

 

Dette hadde ikke noe med innlegget og gjøre, og har han bærsjet på gulvet så får han jammen meg rydde det opp og vaske selv, skal han ha meg til å rydde det opp og vaske etter han så får han jammen meg betale meg godt for det er da ikke min jobb. Jeg skrev om mitt samvær som var en koselig stund med guttene mine, og litt til innlegget kommer her https://audmarit.blogg.no/hadde-en-kjempefin-ettermiddag-i-gar.html så får dere bedømme om denne kommentaren hadde noe med innlegget å gjøre det syntes nå ikke jeg.

 

Dette menneske her får jo holde på som han vil for min del, men da får det han skriver ha noe med det innlegget han skriver kommentaren til.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Det er folk som bøller rundt i diverse kommentarfelt og utgir seg for å være en viss R i b s s k o g. De har holdt på i mange mange kommentarfelt.

      R I B S S K O G er en beryktet blogger som hele tiden slåss for “retighetene” sine.

      1. Ja dette navnet har kommet opp mang en gang, og nå er jeg faktisk dritt lei. Har vært innom bloggen som står som bloggnavn ikke noe for meg den så fra nå så bare sletter jeg kommentarer som kommer med det navnet og den adressen som følger med.

        Takk for en opplysende kommentaren.

      2. Ribsskog er en psykiatrisk pasient, og det kan så godt være det er han som har skrevet kommentaren.
        Ikke noe å bry seg om. Mannen er ganske ille psykisk syk.

    2. Har sett slike typer kommentarer skrevet på forskjellige kommentarfelt. Husker Synskepggy fikk noen slike kommentarer.

      Trine nevner at noen utgir seg for å være en som heter Ribbskog som har vært en tidligere blogger. De skriver kommentarer som skal ligne hans måte å skrive på bare for å gjøre narr av ham.

      Ribbskog er en som ønsker å stå på sine rettigheter.

      Det er nok noen som utgir seg for å være ham.

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Alle kommentarene fra han kommer fra samme ip adresse og har bloggadressen hans har vært innom bloggen hans også, og når jeg søker opp adressen så er det hans navn som kommer opp. Så det er nok han som har skrevet disse kommentarene. Han har da blogg enda han da, har vært innom den en gang ikke noe for meg.

        Ønsker deg og dine en riktig god søndag ettermiddag/kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg