Hadde en kjempefin ettermiddag i går.

 

 

 

Jeg hadde en fortryllende fin ettermiddag og kveld i går, var sammen med guttene mine vi var ute og gikk tur og så fisket guttene i ett stort fint vann. Han eldste gutten fikk en kjempe fin ørret som var veldig stor fikk også en panne stor en også, det å drive å fiske er noe av det fineste og beste jeg veit så jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg fiskeutstyr å begynne å fiske for det er jo rene terapien for min del.

 

Må jo også ut å kjøpe både utstyr og fiskekort, når det er i boks så er det bare å starte fiske terapien min. Og får en mye fisk så er det jo gratis middag eller mat i det hele tatt, ja jeg kan gjerne spise fisk hver dag jeg for det er det beste jeg veit og hvis man fisker mye og får mye fisk så sparer en inn pengene en har brukt både på utstyr og fiskekort.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg