Det er mandag og en uke til julaften.

 

 

Ja nå er det mandag kveld og om en uke på denne tiden så er det mange barnefamilier som fortsatt sitter og åpner julegavehaugen til barna, som mange ikke finner bunn i for mange barn får så mye gaver at de ikke får lekt med dem og noen får til og med så mange at de ikke en gang husker hva de fikk av hvem.

 

 

Da er det vel bedre og gi dem noe de virkelig trenger eller gi dem penger så de kan spare til noe de ønsker seg, for hvis de har spart til en ny dyr telefon selv så er de mer forsiktig med den og de setter mer pris på det de har og ikke bare gi dem det i hendene for da ser de ikke på det som noe som har verdi.

 

Her i huset er det enda ikke handlet en jule gave jeg har gitt barna i familien penger, for da kan de spare til det de ønsker seg som de ikke fikk til jul de eneste som jeg skal prøve og kjøpe gaver til er min mor og Elvis gutten ingen til meg selv. Jeg mener at jeg har fått en gave i dag ja jeg har hatt en smertefri dag i dag og det er en gave i seg selv, når du lever i et smertehelvete stort sett hver dag.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg