Det er ikke for å være sutrete.

 

 

 

Nå om dagen så føler jeg meg som en skygge av meg selv, men jeg kjenner at jeg lever for smertene er der til di grader for å si det pent. Er jo noen ganger jeg faktisk lurer på om jeg faktisk orker å ha det sånn lenger, men sånn burde man ikke tenke. Er ikke rart at man tenker sånn mange ganger når man lever i smerter hele tiden å ingenting hjelper, tar jo medisinene som jeg har fått skrevet ut som skal hjelpe meg men de er ikke til mye hjelp jo kanskje i noen få minutter noen ganger. De gangene de hjelper litt kan man telle på tre fingre, å legge seg med smerter å våkne med enda sterkere smerter.

 

Nei nå skal jeg slutte og syte å klage, men slik er livet for noen så hvis man skriver en hverdagsblogg så må man ta med hverdagens bakside også sånn er det bare. Livet er ikke en dans på roser det har jeg fått merke på kroppen, og det til gangs og opp i mente.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du er slett ikke sutrete! Smerter tærer på, og kroniske smerter er ille. Er jo selv kronisk reumatiker med betennelsesreumatisme, og jeg har dager med smerter i leddene mine at jeg må bruke god tid om morgenen for å bli myk i leddene.

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja smerter tærer på en av mine sykdommer er leddgikt, og det er dager som ingenting hjelper. Og de to andre kommer i tillegg de er smertefulle alle tre.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    2. En hverdagsblogg bør som du skriver, inneholde både de gode og mindre gode dagene. Fint at du er ærlig med hvordan du har det synes jeg. Og det høres absolutt ikke godt ut. Ønsker deg alt godt, og at du får bedre dager. God klem 🙂 <3

      1. Takk for det jeg håper de bedre dagene kommer snart skulle ønske den kom i går, sånn ble det ikke så får en se hvordan dagen blir i morgen bedre håper jeg.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg