Det er en skjønn dag.

 

 

 

Det er jammen en vakker solskinns dag i dag, skal prøve å få noe ut av dagen i dag selv om jeg ikke har en bra dag ellers. Skal prøve å komme meg ut mest mulig selv om jeg har mange vonde tanker selv, se om jeg får solgt noe av det jeg fant i leiligheten etter min mor innom en antikvitetshandeler og se om det har noe verdi iallefall og får jeg en takst over 500 kroner så selger jeg det til han. For jeg er blakk som ei kirke rotte helt bankrot som man sier, er to ting som kanskje han er interessert i ikke veit jeg det er stemplede ting så en får håpe man kan få noe igjen for det ikke veit jeg. Får ikke ei krone før på mandag hvis ikke han vil kjøpe det av meg, blir da en veldig rasjonering på alt her hvis ikke sånn er det med den saken. Dette er ikke noen form for tigging det er livets realitet for min del, se på det som du vil men slik er det om dagen her. Finner jo ikke en gang tomflasker lenger så da må en finne en annen måte å få tak i penger på ja selge gamle fine ting som jeg egentlig ikke vil selge men jeg må.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg