Det ble sol i dag også.

 

 

 

Det ble faktisk sol i dag også med en kjølig vestavind her men det var deilig når solen varmer og en er ute å går at det kommer litt vind for da blir det ikke for varmt, for hadde det blitt for varmt så hadde det ikke blitt en så lang tur som det ble i dag på meg.

 

Har ikke fått hentet noen nye briller enda så da får en håpe jeg får hentet dem i morgen, nå lurer dere sikkert på hvorfor å det skal dere få vite spleisen har ikke kommet inn på konto enda og heller ikke det jeg tjente på bloggen min i juli så det er jo bare å vente til en av dem kommer inn så skal jeg ta en flaiing star og forte meg ned så jeg får hentet dem.

 

Ellers så har jeg det ganske bra i dag, håper dere har en fin dag også uansett hvordan været er hos deg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Jeg skal poste ett innlegg med de nye brillene både på og ikke, ja de kommer om 2 til 3 dager. Klem fra meg til deg ønsker deg en kjempe fin kveld.

      1. Ja de er kommet men jeg får ikke hentet dem før jeg få utbetalt Spleisen det kan ta to til tre dager fra i dag.

        Men jeg håper jeg får hentet dem før helgen.

        Ønsker deg en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg