Det ble en trå start på dagen.

 

 

 

Jeg fikk ikke sove mye i natt bare ett par timer, så morgenen gikk med til å våkne jeg leste en hel haug med blogger og drakk en del kopper med kaffe.

 

Det eneste som hjalp litt var og komme meg og min lille Elvis gutt ut på tur på morgenen, og det hjalp virkelig for nå klarer jeg i alle fall og tenke klart. Så nå skal jeg og Elvis ta en tur opp til ei venninne av meg som ringte hun lurte på om jeg ville komme opp på en kaffekopp og skravle litt, det er godt og ha slike folk rundt meg som ser meg som jeg er og ikke som jeg skulle ha vært. Jeg klarer ikke å være som alle mener jeg skal være, for da hadde jeg vært ei falsk kjæring og det vill jeg ikke være.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg