Det ble en ganske fin dag.

 

 

 

Det ble en dag fylt av sol og litt for varmt for min smak, jeg blir plaget av varmen da blir smertene i kroppen sterkere enn når det er tørt og kaldt.

 

Var ute å fant noen tomflasker ja fem stykker som blir 10 kroner, noen her og noen der så kan det bli mange etter hvert. Og jeg koser meg med den turen også så da slår jeg jo to fluer i en smekk, tur og noen kroner i samme slengen.

 

Skal snart krype til sengs skal bare vente til det blir litt kjøligere inne, for hvis det ikke blir det så blir det dårlig med søvn.

 

Skal se litt mer på tv det er friidrett på NRK, så det skal jeg følge med på.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg