Det ble en fin tur i dag.

 

 

 

Deilig å komme seg ut om dagen men i dag var det litt for varmt for min del, deilig å være i bevegelse i alle fall en gang om dagen. Var oppe hos venninnen min på en kaffekopp og litt skravling det er så god å ha i alle fall en person å prate med i løpet av en dag, er ikke så mye mer enn det som skal til i mitt liv så enkel er jeg å ha med å gjøre.

 

Gikk også opp i butikken en tur for henne sånn at hun fikk handlet inn litt, er så godt og kunne være til nytte for noen da føler jeg at jeg er litt mer enn bare ett tall i en statistikk. Ja det er slik jeg føler det om dagen at jeg bare er ett tall, jeg veit jo at det ikke er slik det er men sånn har det bare blitt i denne digitale verdenen er det ikke.

 

Og så var jeg på en lang gåtur etterpå med bading å det hele, er så deilig nå som vannet begynner å bli litt kaldere jeg skulle ønske det var blitt enda kaldere enn det var i dag for jeg skulle ønske jeg kjente at jeg ble avkjølt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg