Det ble en fin dag ja.

 

 

 

Jeg har nok ikke den mest spennende hverdagen men det er mitt liv, så da skriver jeg om den og denne dagen har faktisk vært veldig fin i allefall syntes jeg det. Har da gjort en del så det ble rent og pent inne hos meg, så har jeg vasket klær både i vaskemaskinen i vaskekjelleren og noe for hånd. Er noen klær som må vaskes for hånd, ull kan jo ikke vaskes i maskinen for det har jeg dårlig erfaring med så det gjør jeg ikke lenger.

 

Så gikk jeg meg en kjempefin og lang tur og det var sykt godt spør du meg, var en tur oppe i åsen som ikke er så langt unna huset gikk opp til en fin plass der oppe som heter fugleplassen der var det fint med oppbygd grillplass som jeg skal bruke ved en annen anledning.

 

Har jo ingen mulighet til å grille på verandaen her så da må man gå opp ditt som det er muligheter, får jo fin trim og grill kos på samme tur deilig det da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja der sa du noe behøver ikke ha en så veldig spennende hverdag for å ha en fin dag, sånn er det bare og man må finne de gode tingene i hverdagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Heisann og god morgen. Fint at du har hatt en fin dag og vært på tur,naturen gjør underverker ned kropp og sjel.Håper at du har fått sove i natt,da blir dagen så mye lettere.Fin plassering i dag,20 plass,på blogglisten. Ønsker deg en strålende dag.🌻🌼🌷

      1. Ja jeg hadde en kjempefin dag i går og i dag også, jeg elsker å være mye ute og i skog og mark.

        Takk for det er jo moro å være der oppe og nikke litt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg har til nå hatt en fin helg, jeg er veldig glad i å være i skog og mark eller bare være i bevegelse.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og resten av helgen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg