Det ble bare med morgentur i dag.

 

 

 

Nei det ble vær omslag og det betyr at det ble ett forferdelig regnvær, så da gadd jeg ikke å gå en tur til for å bli våt som det nei takk. Og utover dagen så ble smertene så sterke at jeg pokker meg ikke orket å gå lenger enn til sofaen, så der har jeg tilbrakt resten av dagen med å besvare kommentarer.

 

Får håpe at morgendagen blir bedre for da skal jeg handle inn litt ikke for mer enn 150 kroner, det får holde i første omgang skal ikke bruke noe mer enn det.

 

Ellers i morgen skal jeg ikke gjøre noen ting utendørs tror jeg da, man får jo bare se hva morgendagen bringer med seg. Må jo holde seg unna folk i denne virus tiden for nå er den igjen på tur oppover i smitte tall, og jeg vil ikke bli en av dem som blir smittet for det kan bli dårlig butikk det da.

 

Dette ble ett veldig dårlig innlegg men det får bare være.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg