Den hadde vist fått heteslag.

 

 

 

Ja dette høres nok litt dumt ut men pc hadde fått heteslag, ja den hadde gått kjempe varm og den hadde slått seg helt av og vifta inni den gikk hele tiden til den var tom for strøm utpå natta. Og det var mye støv i den også så den kunne fort ha blitt helt svidd hvis den ikke slo seg av selv, det blir nok til at jeg kjøper en ny til meg selv til bursdagen min eller til jul får se når.

 

 

Denne ukens blogg innlegget kommer ut i morgen en gang, kan jo hende jeg får gjort det i kveld også er ikke sikker for nå skal jeg snart ut på tur igjen sånn at jeg holder meg våken til jeg skal legge meg sånn at jeg ikke ødelegger nattesøvnen en gang til.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Hei, det er virkelig irriterende, og dyrt når slike tekniske duppeditter en bruker i hverdagen tar kvelden. Håper at du finner et godt tilbud på en ny når den tid kommer. En ting er sikkert, det er ofte mye penger å spare på å sjekke ulike butikker.
      Ellers er det koselig å få et lite innblikk i dine dager. Noe jeg har reagert på er sat du åpenbart ikke får god hjelp og medisin mot de smertene som plager deg. Det opprører meg! Jeg kjenner deg ikke, og vet ingenting om hva som er best for deg, men det skal ikke være slik at man skal måtte plages både på dagtid og slik at nattesøvnen forringes. Virkelig ikke. Mitt lille råd er at du snakker med legen din og ber om hjelp.

      Du er så flink til å komme deg ut! Virkelig! Håper du har det bra, og jeg ønsker delen fortsatt fin helg!

      1. Ja det er virkelig dyrt men jeg må jo ha en for jeg bruker den til det meste i hverdagen, fra og blogge til å betale regninger så jeg må jo ha en som fungerer som den skal.

        Jeg skal prøve å snakke med legen min om at jeg burde få noe bedre eller annet som kan hjelpe mot smertene men er ikke enkelt å komme igjennom hos en som tror at den kjenner kroppen min bedre enn meg som må leve med den, kan jo være at det jeg sier at jeg opplever ikke stemmer med teorien å da kan det ikke stemme. Det er slik det føles iallefall å det er jo legens som bestemmer som er riktig ikke det jeg kjenner på.

        Jeg må ut å gå tur eller så blir jeg sittende og kjenne etter på alt det som er vondt både psykisk og fysisk. Jeg har det ganske bra.

        Ønsker deg og dine en riktig fin helg.

        1. Kanskje du bør tenke på å skifte fastlege, Aud-Marit? Det skal ikke være slik at du ikke blir tatt alvorlig fordi du og dine plager ikke stemmer med teorien.

          1. Nja kanskje det men jeg får jo hjelp til de andre plagene mine, men akkurat disse smertefulle leddsmertene mine og det andre der får jeg ikke mye gehør fra legen min så jeg får vel bare leve med dem.

            1. Hei igjen! Jeg opplever legen din som lite imøtekommende ovenfor deg. Selv ville jeg ikke godtatt å bli avvist på smerte som plager gjennom hele døgnet. Der finnes medisiner for sånne plager. Det handler om å bli tatt på alvor som menneske og pasient. Legen har faktisk plikt til å hjelpe. Hvorfor ellers er de på jobb?! Kjære deg, ikke bly nakken og godta svar uten å insistere på å bli hørt, er mitt lille råd. Du har rett på god livskvalitet du også. Nemlig.
              Sov godt når den tid kommer. En riktig fin søndag ønskes deg.

            2. Jeg får kun paracet som smertelindring det hjelper jo litt da men ikke mye, er vel ikke helt sunt og spise seks 500 mg hver dag i 5 år. Jeg skal prøve igjen å se om det blir noe annet svar enn det jeg pleier, ellers så er det bare å bytte lege eller å spørre om jeg kunne fått en henvisning til en smerteklinikk som kanskje kan hjelpe meg.

              Ja jeg håper det blir litt mer søvn enn det jeg hadde i natt, burde det for i dag så har jeg holdt meg aktiv og ikke slappet av en halvtime en gang sånn at jeg skal få sove til natten. Jeg ønsker deg også en kjempe fin søndag, her er det meldt regn her da med torden byger men det ser en i morgen det da.

      1. Den ble vist litt for varm i går og komboen støv og for varm gjorde at den bestemte seg for å kutte ut helt for en stund, godt at reklemasjons tiden er fem år på den jeg har hatt denne maskinen i nesten tre år nå.

        Jeg kommer med ukens blogg innlegget i morgen etter dette rotet med maskinen. Ja vi er veldig avhengig av maskinen når vi blogger.

        Klem til deg fra meg.

    2. Leddsmerter er vonde, har det selv så det kjenner jeg til. Til og begynne med fikk jeg Paracet men det hjelper dårlig. Ibux kan jeg ikke ta grunnet astma. Det blir som du sier at man lærer seg å leve med smertene.

      Håper du finner en sånn brett, usb er det på den som plugges inn i laptop.Det kan hjelpe på at pc ikke blir så varm.

      Ønsker deg en fin søndag, og klem herfra.

      1. Ja en må nok bare lære seg det, men noen ganger så er det ikke så enkelt å bare gå rundt med slike smerter uten å si det til noen og da kommer alt på en gang. Når man sier at en har mye smerter så får man beskjed om at så ille kan det da ikke være, da burde folk tenke seg om for det er jo den som går å kjenner på det som veit hvor ille det er.

        Jeg skal gå å se etter det på mandag så får jeg se hva det blir til med det brettet, hadde jo vært lurt med ett slikt så man slipper slikt trøbbel med maskinen senere.

        Ønsker deg en riktig fin søndag, her ser det ut til å bli regn.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg