Dags å starte dagen, tror jeg.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Nå er det sikkert langt på dag for noen, jeg har bare surret rundt og lurt på om jeg skal starte dagen snart. Er jo fredag fint vær er det også, håper ikke det blir altfor varmt men det får jeg bare tåle. For det går fort nå til høst og vinter og da blir det kaldere, huff ja for strømprisene går vel da til himmels og mer til.

 

Nå skal jeg ut en tur for venninnen min ringte akkurat, skal opp til henne til litt kaffe og skravling det blir godt det. Skal også handle inn litt for helgen til henne, det er noe jeg gjør med glede for da føler jeg at jeg gjør litt nytte for meg det er en god følelse det.

 

Lag dere en kjempefin fredag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg