Dager jeg ser fram til i sommer.

 

 

 

 

Det er ikke mange dager jeg ser fram imot det er faktisk bare en i sommer, så det kan man ikke si er mange men så er det en dag som er fylt med bare gleder.

 

Det er neste onsdag som er den 23.06 da får jeg andre dose av corona vaksinen på kvelden ja klokken 17.30, og på dagen skal jeg kose meg på samvær med mine to barn med mye bading gjett om jeg gleder meg ja det gjør jeg.

 

 

Ja så er det 3 dager i starten av juli for da er det jazz festival her i byen, grunnen til at jeg gleder meg til de tre dagene så er det at da er det mye tom flasker å finne. Skal ikke på noen konserter for det har jeg aldri hatt råd til og ser meg ikke å ha råd til det i år heller sånn er det bare.

 

Kan jo hende jeg stikker innom jazz gata ved grad hotell for der pleier det å være gratis konserter, spørs om jeg får komme inn da men da er jeg fullvaksinert å har koronapass som er grønt. Så da burde ikke det være ett problem, spørs hvor mange de har lov å slippe inn der da det er det eneste som stopper meg.

 

Så på den festivalen ser jeg bare fram til å finne noen eller mange tomflasker sånn at jeg kan spare mer til neste års sommertur.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg