Dagene flyr.

 

 

 

 

Så fort som dagene går for tiden, man klarer jo nesten ikke og henge med. Det er fortsatt sommer men den er jammen kort hvis dagene skal gå like fort som den gjør nå, så snart er det høst og skolene starter igjen og vinteren kommer.

 

Det er den tiden på året som jeg koser meg mest med, det må være at jeg ble født på vinteren og dermed liker jeg vinteren best. Veit ikke om det er noen sammenheng der men slik har jeg alltid vært likt vinteren best, ble født en tidlig morgen i starten av desember i 1969 her på Kongsberg sykehus. Flyttet tvers over hele landet og opp til Vardø som ligger i øst Finnmark, det var en koselig plass og vokse opp på og er fortsatt en kjempe fin plass som jeg drømmer om og få besøke en gang til i mitt liv.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg