Dagen startet sånn passe dårlig.

 

 

 

 

Dagen startet med at jeg hadde så kraftige smerter at jeg nesten ikke kom ut av senga, men det har da blitt litt bedre nå etter at jeg har tatt noen smertestillende men det er jo ikke helt fint nå heller. Men det har jo blitt såpass at man kan si at det er sånn passe, er iallefall sånn at en klarer å gå en tur snart etter at virkningen av de to som jeg nettopp har tatt begynner å ta litt av de toppene som er akkurat nå.

 

Skal en tur opp til venninnen min og hun tar meg alltid som jeg er, det er jammen godt og ha noen sånne personer rundt seg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg