Dagen skal starte nå.

 

 

 

Hallo og god morgen folkens. Ja nå skal min dag starte med en tur ut, lurer på hvordan folket i byen har det i dag, for her var det julebord på enkelte i går kveld og natt. Jeg trodde jeg leste feil i lokalavisen at det var ett firma som skulle ha julebord til sine tusen ansatte i natt, så tenkte jeg jaja det er jo to år med julebord som måtte tas igjen så da måtte det jo tas i går sånn at de kommer i rute. Jeg syntes det virket helt på tryne jeg da, tenk hvor mye det firmaet hadde spart på å la det være og ta ett til jul igjen men men det får være deres sak.

 

Jeg skal i allefall starte dagen nå ved å samle noen tomflasker skal ta bilde så dere alle skal få se hvor mange jeg finner, i allefall før jeg panter dem så jeg kanskje får handlet for helgen skal dokumentere det også med bilder.

 

Får vel ta en tur ned til byen og titte litt også ja vindus handle for jeg skal ikke ha så mye eller skal jeg kan ikke handle, har lite med penger så det får være lite og lite fru blom har minus så det blir å titte.

 

Kanskje plukke med meg noen hvitveis å ha i ett glass så har jeg også blomster i helgen, det er det fine med våren du får gratis blomster det er topp. Solen skinner men varmt er det ikke men det er helt greit for meg, kan jo ikke være storforlangende vi er jo ikke kommet lengere inn i våren enn siste dag i april så varmen får vi vente på litt til.

 

Lag dere en kjempedag folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper du fant noen flasker, men fikk du ikje en del igjen på skatten og? Bruk litt av de, kan ikke gå uten mat, ha en fin kveld, klem fra meg♥️

      1. Ja fant jo noen, jo jeg fikk igjen på skatten men de brukte jeg på gjelda mi sånn at jeg ble ferdig med den.

        Det går bra det med maten, er jo bare to dager.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg